Forum Kaczogrˇd  Gra Tekstowa Strona G│ˇwna Kaczogrˇd Gra Tekstowa
Witaj w Kaczogrodzie!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

den vńggmembran grannskap log online
Id╝ do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 28, 29, 30  Nastŕpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kaczogrˇd Gra Tekstowa Strona G│ˇwna -> NowoÂci na forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 7:34, 22 Mar 2014    Temat postu: ale silne srodki dzia┼éaj─ů na twoje umuzgowienie

Zaczęłam sie leczyć daraprimem- 3 razy dziennie i enkortonem 2 razy. [link widoczny dla zalogowanych] Ja nie. P_atrycja_23
Wiem ┼╝e tu piszecie g┼é├│wnie o tej nieusuwalnej czerni, ale mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was mia┼éa kiedy┼Ť podobny problem albo chocia┼╝ wie co z tym cholerstwem zrobi─ç???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co do reszty mogloby zostac tak jak jest. [link widoczny dla zalogowanych] bardzo fajny i zdolny fryzjer.

Mystoryof- dzieki za tak szybko odpowiedz na moje pytanie Skorzystam moze z tych masci. Owszem zwi─ůzana z tym jestem w taki spos├│b ┼╝e dzi─Öki tym klamrom i tamponadzie pozby┼éam si─Ö problemu. ┼éadnie sie trzyma┼éam do 21. W ko┼äcu nie mog┼éam ju┼╝ wytrzyma─ç a po┼éo┼╝na kr─Öci┼éa si─Ö w pobli┼╝u i m├│wi─Ö do niej : jak mozna sie bac czegos co jest 100x mniejsze od ciebie?a to ze pajak sie zrobil 2x wiekszy od piany z butli gasniczej ... [link widoczny dla zalogowanych]
Jedz ile chcesz, ale tylko jarzyny, owoce i zup─Ö. gosska po operacji tarczycy niewolno dlugo nic robic. czwartek wiecz├│r - pu┼Ťci┼éo znieczulenie - tylko strzeli─ç se w ┼éeb. Oj , to jest fuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2006-02-21 (czytane:2909 razy) kliknij w CIEKAWOSTKI Zobaczymy dzis...
Ogolnie jakos funkcjonuje jednak kierowanie samochodem staje sie juz problemem ,nie utrzymam kierownicy w jednej pozycji dloni ..po kilku minutach nasila sie dretwizna i za nia nawet bolesno┼Ť─ç palcow dloni ...
Aleksandra Adamczyk 0602630013
Naprawd─Ö , walcz z b.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
2) gdyby wyciac z jego zdjecia tylko oczy to nie byly by szczegolne bez SAMEGO zainteresowanego
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 8:14, 22 Mar 2014    Temat postu: i ci─ůgle si─Ö rozgladam dooko┼éa

Teraz mog─Ö siebie dumnie zwa─ç Pogromczyni─ů Paj─ůk├│w [link widoczny dla zalogowanych] dekoloryzacja ok. ┼╝eby┼Ť czu┼é to wszystko, co dobre, a czego nie da si─Ö opisa─ç s┼éowami,
Czyta┼éam w r├│┼╝nych czasopismach ┼╝e wysoki poziom prolaktyny powoduj─Ö spadek progesteronu a cop za tym idzie to to ze nawet jakby sie zasz┼éo w ci─ů┼╝e przy wysokiej prolaktynie to ci─Ö┼╝o by by┼éo utrzymac taka ci─ůze bo ma┼éy progesteron powoduje poronienia Ciekawe ile w tym prawdy??????
Przed jodowaniem, to trzymamy kciuki, żeby wszystko dobrze było!
DODAM TYLKO TYLE ŻE ZROBIŁAM BADANIA JESZCZE RAZ W INNYM LAB.
[link widoczny dla zalogowanych]
z luwrem draki nie było.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak się zastanawiałam o co chodzi, ćwiczę codziennie od 5 lat a sylwetka nadal byle jaka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To wina kr─Ög├│w szyjnych !!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] leony.jeremiasze,maksymiliany,brunony,

Efekty marne, bliznowiec troche zmala┼é i zbladl. <3 Poleglam wczoraj To byl moj 2 dzien. Na obiad dzis,┼╝eberka i pol─Ödwiczka do tego broku┼éy z fet─ů polane sosem czosnkowym Ale oni nie chc─ů tego przyj─ů─ç do wiadomo┼Ťci.... [link widoczny dla zalogowanych]
Tamoponada jest to w┼éa┼Ťnie takie bardziej zaawansowane izolowanie paznokcia od wa┼éu. Je┼Ťli tak, zg┼éo┼Ť swoj─ů ch─Ö─ç wysy┼éaj─ůc e-maila na adres: moze co 3 dni tak 3 lewatywki Owszem, pisze od lat na co najmniej dwoch forach, a jesli sie upre, to poszukam, gdzie to sama stwierdzila, podajac nawet swoj pseudonim (na litere M). hyba ogladalo ja ja tylko sdjecia w necie poniewaz w tv widac co im z zebami robia to samo tyczy sie wysokich dziewczyn,kt├│re maj─ů dylemat,─çzy za┼éo┼╝y─ç buty na obcasie,bo bed─ů wy┼╝sze od innych,ubierajcie sie tak jak WY chcecie,a nie tak jak innym sie podoba Rob se dalej w┼éosy w chalupie!
Mam robot mixSY kilka lat ostatnio przestał działać i niewiem gdzie się znajduje punkt napraw tego sprzętu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z salonów kosmetycznych we Wrocławiu mogę polecić MiuSpa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dr Broma jest dobrym chirurgiem plastycznym,jest to opinia powszechnie znana.Wiele kobiet id─ů na operacj─Ö powiekszenia biustu naoglada sie zdjec i chce wygladac dokladnie tak jak sobie wymarza.Jednak duzy wplyw na efekt koncowy ma punkt wyjsciowy,czyli to jaki mamy biust,jak─ů budowe klatki piersiowej,jak─ů skor─Ö,kszta┼ét piersi.U kazdej kobiety ta sama wkladka moze dawac rozne efekty.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 9:32, 22 Mar 2014    Temat postu: Czesc dziewczyny.

Otco życzę Ci aby to była ostatnia operacja! [link widoczny dla zalogowanych] dziękuję jednak Bogu za to, bo ważniejsze jest dla mnie móc się poruszać samodzielnie bez kul.
[link widoczny dla zalogowanych]
simon birch,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mialam kilka razy piaskowanie (w sk┼éad ca┼éego zabiegu wchodzi┼éo zdj─Öcie kamienia, polerowanie past─ů, piaskowanie i fluoryzacja na koniec)
[link widoczny dla zalogowanych]

zajarana ciotka a na nfz to nie mozesz? [link widoczny dla zalogowanych] Dzieki jesienna mamo

witam wszystkich jest niedziela a ja siedz─Ö sama w domu i my┼Ťl─Ö co by dzisiaj zrobi─ç ...siedz─Ö na kompie i znalaz┼éam przypadkiem wasz─ů stronk─Ö widz─Ö ┼╝e nie jestem sama......fajnie by┼éo mie─ç jako┼Ť kupele z kt├│r─ů mo┼╝na by┼éo pogada─ç o wszystkim gdzie┼Ť si─Ö wybra─ç na babski wiecz├│r....jestem z okolic Legnicy... pozdrawiam was dziewczyny Moim zdaniem obie cz─Ö┼Ťci s─ů zaj**iste! Jak pisa┼éa Kasia 123 pewnie bedzie mozna przeczyta─ç akta i wniesc cos do sprawy, ale trudno mi cokolwiek radzic. hehe [link widoczny dla zalogowanych]
Straszny g┼é├│d czuj─Ö. Facet przyjecha┼é po 50 min pojecha┼é zainkasowa┼é tylko 45z┼é a dywan na prawd─Ö wygl─ůda jak nowy. Zbiera┼éy si─Ö tam przez lata resztki jedzenia i w ko┼äcu si─Ö zepsu┼éa. witam poszezylam swoje uslugi z dojazdem do klijeta I tak myslalam zeby w srode tez jeszcze przetrzymac na soku a dopiero na 4 dzien wprowadzic powoli warzywa i owoce. Jak pozniej to zdjac z plytki paznokcia ?? Obs┼éuga mi┼éa, zawsze ch─Ötnie doradzi,a co wa┼╝ne maj─ů indywidualne podej┼Ťcie do klienta.
mialam uroczystosc rodzinna i poszlam do slepu po szamponetke ceimny braz i nawet jakos wyglaaly te wloski ale po pierwszym myciu sie zmyla w calosci.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bia┼ée dodatki moim zdaniem odpadaj─ů, b─Ödziesz wygl─ůda┼éa ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sam korzystałem.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:12, 22 Mar 2014    Temat postu: Dziekuje ze ktos odpowiedzial

Gruba [link widoczny dla zalogowanych] ja teraz obmyslam plan wyjazdu na wycieczke w cieple kraje . Wszelkie hamulce puszczaj─ů po powrocie do domu.
Tak sobie mysle czasami jak s┼éucham wypowiedzi innych ludzi na rozne tematy, ze nie maja pojecia co znaczy tak naprawde s┼éowo - k┼éopot - oni nie dostrzegaja jak ich zycie moze cudowne, nie mieli nigdy takich problemow wiec wyolbrzymiaj─ů swoje, nie czuli niegdy tego prawdziwego, wewnetrznego b├│lu jakim moze by─ç blizna - rzecz ktora moze zmienic nasze ┼╝ycie w piek┼éo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
3majcie sie cieplo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja siostra te┼╝ ma z tym problem i te┼╝ wycina┼éa te paznokcie c─ů┼╝kami, teraz przesta┼éy jej ju┼╝ wrasta─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
faktycznie ciagna szwy ale idzie wytrzymac mnie bolala tylko glowa . Calym sercem dolaczam sie do zyczen margatki i wszystkim Wam zycze cudownego sylwestra a w Nowym Roku duzo sily do walki z przeciwnosciami losu (a w obcym kraju jest ich z przeciez niemalo), usmiechu na pysiakach i duuuzo wiary we wlasne mozliwosci! Mam problem z wypryskami, cellulitem i przewlek┼é─ů, ci─ůgn─ůc─ů si─Ö ju┼╝ wiele lat chorob─ů zatok szcz─Ökowych. Przepraszam za pomy┼ék─Ö-Chcia┼éam napisa─ç 'masz przeciwcia┼éa', a nie 'trzeciwcia┼é─ů'... C├│rka mojej siostry starsza od moich ok 1,5 roku, sama chodzi┼éa po schodach, biega┼éa, bawi┼éa si─Ö czym chcia┼éa, ┼éazi┼éa wsz─Ödzie, a ja lata┼éam za moimi i tak zazdro┼Ťci┼éam siostrze ┼╝e ona nie musi. a obieca┼éam sobie ┼╝e wiekszych juz nie kupie .. Ale jak narazie to chcem !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trudno powiedzie─ç na ile razy starcza?!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pisz─Ö aby podtrzyma─ç na duchu inne kobitki, kt├│re si─Ö staraj─ů o maluszka.
http://zadbajosiebie.com.pl/promocje.html
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 11:43, 22 Mar 2014    Temat postu: Mam pytanie czy taki wrastajacy paznokie─ç jesli przetrzyma

Witam, [link widoczny dla zalogowanych] liqido - narcotic Uwalnia hormon wzrostu, kt├│ry wzmacnia odporno┼Ť─ç na choroby.
Na ulotce leku jest napisane o grzybicy, wi─Öc szczerze m├│wiac jestem troche zdezorientowana.
Trzymajcie si─Ö kobitki!
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze mialam duze i biale zeby ale z wiekiem od tych uzywek koloryt sie nieco zmienil czy jest szansa, ze po piaskowaniu beda troszke jasniejsze?
┼╗ycz─Ö wszystkim powodzenia i wi─Öcej cierpliwo┼Ťci ode mnie Pozdrawiam!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Kupi┼éem sobie orbitreka - takiego: [link widoczny dla zalogowanych] podaj jaki┼Ť inny link bo tam to nikt mi nikt nie pomoze...!

Teraz mo┼╝e odpuszcz─Ö monitoring ale od lipca podejm─Ö kontrol─Ö. Mi┼éego dnia i do zobaczenia p├│┼║niej. Ale ju┼╝ jest ok Doskonale Cie rozumiem... Dodam ┼╝e z takim paznokciem potrafi┼éem kiedy┼Ť gra─ç w pi┼ék─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko , kt├│ry Ksi─ůdz zagl─ůda na damskie forum dyskusyjne????????????? czy oryginalne, jak przechowywane, no i czy w og├│le przy┼Ťl─ů. Leki typowo uspokajaj─ůce dzia┼éaj─ů na centralny o┼Ťrodek g┼éodu (przynajmniej wi─Ökszo┼Ť─ç), wzmagaj─ů g┼é├│d, wi─Öc nie wiem czy w leczeniu bulimii powinno si─Ö takie stosowa─ç. Ruch, chodzenie, lekkie ─çwiczenia fizyczne dzia┼éaj─ů korzystnie poprawiaj─ůc kr─ů┼╝enie krwi i pobudzaj─ůc regeneracj─Ö nowych kom├│rek. do i┼Ť Pozdrawiam do uslyszenia Dr─Ötwienie r─ůk mo┼╝ne by─ç od kr─Ögos┼éupa.
dziewczyny płakać mi się chce.Byłam i staram sie byc twarda ale to jest ponad moje sily.Blizna jest okropna.Nie wiem co mam robic.czy wy majac na twarzy blizny czyms je maskujecie.?i czy mi jest w stanie ktos pomoc?
uwielbiam je┼Ť─ç!!!
MASAKRA..
[link widoczny dla zalogowanych]
Mama sobie stoi za lad─ů i nagle s┼éyszy takie \'stuk\'.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 12:24, 22 Mar 2014    Temat postu: Moja propozycja jest taka:

****@----------------@ [link widoczny dla zalogowanych] no w┼éa┼Ťnie w moim przypadku jest tak, ┼╝e ja mam piaskowane z─Öby zawsze przy okazji usuwania kamienia. Najwa┼╝niejsze, ┼╝e waga nie posz┼éa w g├│r─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co do trwa┼éej prostuj─ůcej to pyta┼éam kiedy┼Ť w salonie ale najpierw dowiedzia┼éam si─Ö ┼╝e ona niszczy w┼éoski tak samo jak zwyk┼éa trwa┼éa wi─Öc ju┼╝ o cen─Ö nie pyta┼éam ... [link widoczny dla zalogowanych] Odp do [24.09] 16.21

Jesli chodzi o Wrocław,to na ul.Słowiańskiej jest dobry ginekolog tylko,ze pryuwatnie 50zl za wizyte... ten facet wizjoner bez wizji! od 5 do 15 min moze z linkami My sweet lord [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem pe┼énoletnia, tylko ci─ůgle na ich utrzymaniu bo studiuje dziennie...opadaj─ů mi ju┼╝ r─Öce. a wczoraj by┼éam u fryzjera i m├│wi┼éam jej ze ma mi sciac 10 cm to ta mi 20 scie┼éa...nio ale fakt faktem..mia┼éam zniszczone..teraz musze tak robic zeby niedoprowadzic do rozdwojenia bo potem chyba wolniej rosna jak sa rozdwojone co..?? Kto chce unikn─ů─ç problem├│w niech dobrze przeanalizuje zamieszczone tam informacje. czyli nie ma nie Ale wiecie same jak to jest z Wlochami - dopoki nie bede miec w rece kontraktu wole nie zapeszac. Buziaki :* moze powinnas na dobry poczatek przestac kupowac te niezdrowe i tuczace rzeczy ...
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 14:23, 22 Mar 2014    Temat postu: Alicecooper, dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║.T┼éumacz─Ö sobie, ┼╝e

Hejka dziewuszki. [link widoczny dla zalogowanych] WITAM, POWI─śKSZY┼üAM USTA KWASEM HIALURONOWYM 1GO LUTEGO TEGO ROKU.
[link widoczny dla zalogowanych]
okazuje si─Ö, ┼╝e wystarczy mi cykl laserowy z kilku 4/5 zabieg├│w ju┼╝ wszystko wiem na temat laseroterapii i chyba nie ma si─Ö czego obawia─ç, je┼Ťli chodzi o b├│l - tak zasta┼éam zapewniona.
Błagam nie mogę pozwolić sobie na leżenie w domu na zwolnieniu,boję się ,że to będzie nie uniknione,ale może macie podpowiedź czy kosmetyczka może pomóc w tak zaawansowanym stanie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
fairy tale --> rozumiem, że w trosce o zdrowie rezygnujesz też z tenisa, skoro ten asymetryczny sport działa na barki gorzej niż torebka
[link widoczny dla zalogowanych]

jakie to szkodliwe - i co ?? [link widoczny dla zalogowanych] A jednak!!

Momentalnie spuch┼éy mi nogi. pierwsza, na zawsze mi te ciarki chyba zostan─ů, ogl─ůda┼éam ten film kilka razy, uczy┼éam sie nawet tak ta┼äczy─ç Baloniku- dbaj o siebie,moze najlepsza dla ciebie b─Ödzie dieta 1000 kcal?? Mam bardzo wysok─ů prolaktyn─Ö , norma to od 100 do 500, a ja mam az 900... -----> Adnieszka 81: [link widoczny dla zalogowanych]
No i jest TBC Mama sobie stoi za lad─ů i nagle s┼éyszy takie \'stuk\'. 10)01_the_kgbs_-_fahrenheit_(technoboy_rmx) Na dniach planuje um├│wi─ç si─Ö na kolejny zabieg, ehh ju┼╝ 5. Mam pytanie bo czytam i czytam te wszystkie wypowiedzi jestem w totalnej kropce....by┼éam u gin dawno dawno chyba w marcu 2009 przepisa┼é mi tabletki dopoch.gynalgin bo stwierdzi┼é nadzerk─Ö brzydk─ů jak to on nazwa┼é...a mam dopiero 24 lata ale ola┼éam sprawe bo wiadomo tabletki dopoch sama nazwa m├│wi za [link widoczny dla zalogowanych] nic mnie wtedy nie bo┼éa┼éo nic mi nie by┼éo wiec da┼éam sobie spok├│j....jednak teraz jest gorzej.....po kazdej miesiaczce a nawet w jej trakcie czuje okropny zapach z pochwy to nie jest zapach krwi menstuacyjnej bo kiedys by┼é inny....i czuje swedzenie fakt ┼╝e nie jest az takie dokuczliwe ale czuje.....ca┼ée opakowanie gynalginu le┼╝y przede mn─ů i sie zastanawiam czy zaczac bra─ç tabletki.... Je┼╝eli jednak p─Öcherzyk nie otrzyma sygna┼éu do p─Ökniecia, za co odpowiada LH i FSH, nie p─Öka i staje sie coraz wi─Ökszy. Teraz ┼éapi─Ö je w jaki┼Ť s┼éoik i wyrzucam z drugiego pi─Ötra.
gegu mo┼╝liwe ze sie mijamy na korytarzu kto to wie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
echh.
W ka┼╝dym razie na pewno co┼Ť tam siedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 16:22, 22 Mar 2014    Temat postu: no i robisz sobie jedn├í porcje a nie caly garnek , np dla r

Pozostaje on w tzw. [link widoczny dla zalogowanych] Higiena osobista (i odzie┼╝y kt├│r─ů nosz─ů) facetow to nie ten topic !!! Do wagi dwucefrowej musz─Ö poczeka─ç jeszcze z tydzie┼ä.
te wsyztskie wymienione przez Ciebie aktorki wprawdzie s─ů ladne ale jakie┼Ť takie malo oryginale,charkterystyczne i rozponawalne Sa jakies takie nijakie i jedna podobna do drugiej...takie klony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie chcia┼éabym si─Ö nazywa─ç Agnieszka , Kasia czy Basia ... [link widoczny dla zalogowanych] trzeci dzie┼ä schodzi opuchlizna pomalutku pojawia si─Ö siniak od lewej piersi przez szyje do prawego ucha i przybiera pi─Ökny z├│┼éty letni kolor nic ju┼╝ nie boli otw├│r g─Öbowy mo┼╝na otwiera─ç bardziej.Po jaki┼Ť pi─Öciu dniach jem ju┼╝ normalnie po szwach zostaje wspomnienie wypada p─Ötelka podczas p┼éukania dziury P├│┼║niej wszystko z g├│rki do nast─Öpnej ├│semki tym razem g├│rnej kt├│ra ro┼Ťnie w poziomie

Nazywam się Artur Broma. Do mnie zadne zdjecia nie doszly!Prosze przeslij na tego pierwszego maila lekarz stwierdził ze mam jakies bakterie. jesli macie burze hormonow po operacji - to sprubojcie ustawic sobie dawke same . czy kicz?? [link widoczny dla zalogowanych]
- tak sobie mysle... szukajcie a znajdziecie, osobiscie polecam Denique EHHHH to ja jestem od ciebie lepsza bo ja jade na stosunku przerywanym ponad 4 lata i jak wida─ç dobrze mi idzie dziidzi jak na razie nie ma ale chyba by ju┼╝ si─Ö przyda┼éa To byly lampy bio-v, podroby z czech, a zepter ma orginalne szwajcarskie lampy pod marka bioptron. A ja po wielu nie przespanych nocach w koncu sie wkurzy┼éem i postanowi┼éem poszuka─ç czego┼Ť w necie i znalaz┼éem ┼Ťwietn─ů stonke o bezsenno┼Ťci i naprawde polecam.... Mog─ů by─ç dowolne akumulatorki - zwyk┼ée paluszki tylko do ┼éadowania. 2.Przy sprzeda┼╝y towaru osobie trzeciej, czyli Klientowi wystawiam na ┼╝yczenie zwyk┼é─ů faktur─Ö VAT (chyba, ┼╝e ma by─ç to faktura VAT mar┼╝y??) b─ůd┼║, je┼Ťli jest osob─ů prywatn─ů i takowej faktury nie potrzebuje wystawiam dow├│d sprzeda┼╝y/paragon (nie posiadam kasy fiskalnej, wi─Öc jest to r─Öcznie opisowy formularz samokopiuj─ůcy ÔÇ×PA-1), na kt├│rym wpisuj─Ö ÔÇ×SPRZEDA┼╗ KOMISOWA i uzupe┼éniam go kwot─ů brutto cen─ů z p├│┼éki (cena Komitenta+mar┼╝a Komisanta).
Stosunek przerywany to ┼╝adna metoda i powinni┼Ťcie o tym pami─Öta─ç.
Kto wie moze u mnie w drugim tygodniu bedzie gorzej z waga.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 17:02, 22 Mar 2014    Temat postu: witam...

Ewa a czy druga strona bierze udzia┼é u was?u nas niestety albo i stety nie-nie wiem ju┼╝ jak o tym my┼Ťle─ç-bo gdyby bra┼éa pewnie nie ┼║le by namieszala'a gdzie macie spraw─Ö? [link widoczny dla zalogowanych] To jest rekomendowany salon marki Matrix i nie mo┼╝liwe ┼╝eby nie by┼éo tam us┼éug na poziomie i wykwalifikowanych fryzjer├│w, bo oni to sprawdzaj─ů. chyba trzyma┼éam j─ů zbyt sztywno!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Piękny dzień, wcisnęłam się w obcisłe ciuchy i poszłam na miasto
022 6107972.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Malwina_Toru┼ä dzi─Öki wypr├│buj─Ö ten Sedomix, bo wyczyta┼éam ,┼╝e jest bez recepty ale skoro 2 tabletki Bellergotu nie pomagaj─ů to nie wiem czy co┼Ť s┼éabszego pomo┼╝e..ale na pewno kupi─Ö.

a ja mysle, ze bedzie duzooo luzniej u mnie No i w koncu nie wiem. [link widoczny dla zalogowanych] My┼Ťl─Ö dziewczynki ┼╝e i Was nie omin─ů te dolegliwo┼Ťci, bo ma je prawie ka┼╝dy.Zycz─Ö Wam aby┼Ťcie wytrwa┼éy.

- okresy tragedia, istny potop Slyszalam o czyms takim jak wlasciwa masa ciala :kosci ,miesnie, plyny, i tluszcz ktory jest POTRZEBNY ? I co ona ma na tej g┼éowie? Podstawow─ů zasada korzystania z basenu jest, druty musz─ů by─ç s┼éuche, tj nie mo┼╝e nic leciec z ranek, nie moze by─ç stanu zapalnego ani infekcji, musimy by─ç pewni, ┼╝e woda nie ma ┼╝adnych bakteri, lekarz musi wyrazi─ç na to zgod─Ö. U mnie ok, wyprawilam meza z corka na spacer i troche oddechu [link widoczny dla zalogowanych]
my┼Ťle ┼╝e takie kobitki co nie my┼Ťl─ů tylko o ┼╝elach i farbach nie s─ů uwa┼╝ane za normalne WYNIKI WYGL─äDAJ─ä TAK dzis juz tylko smarowanie blizny bo juz podgojona i niewielka . Zapisa┼éam si─Ö do niego bo wstydzi┼éam si─Ö wyj┼Ť─ç z domu( ci─ů┼é w┼éosy mojemu ch┼éopakowi i to tak ┼╝e ┼╝aden fryzjer nigdy mu takiej fryzury nie zrobi┼é). wiec odczepcie sie od os├│b kt├│re nosz─ů r├│┼╝... Ale i On te┼╝ mnie zaskakuje Czasami jak gdzie┼Ť wyjd─Ö i wracam do domku, to zastaje moich Ch┼éopc├│w zwartych i gotowych, no i kochamy si─Ö w przedpokoju Ilo┼Ť─ç w─Ögli z warzyw powinna wynosi─ç 12-15g z 20 dozwolonych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dla ch─Ötnych mam na drog─Ö przygotowuj─ů mleko do butelki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 17:53, 22 Mar 2014    Temat postu: Te┼╝ zaczyna mnie to przera┼╝a─ç, bo porodu fizjologicznego

Cholercia, nigdy facet nie wie na co trafi (i vice versa). [link widoczny dla zalogowanych] ja mam orbitreka od 3m-cy i jestem bardzo zadowolona. STALA TYLKO I CZEKALA...
A z Golden Rose - seria Miss Selene Mini?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja za mycie, cięcie i ułożenie płace w granicach 40 zł!

Problem z bialkiem jest taki ze jesli jest go za duzo to organizm go sobie zamienia na wegle i wtedy wychodzi sie z palenia tluszczu. [link widoczny dla zalogowanych] Polecam, szczegóły na ich stronie.

jessica alba ma tak┼╝e prze┼Ťliczne. ja jestesm a co masz jakies pytania ? ja mam ciemna karnacje wlosy brazowe i oczy piwne Na g┼éod├│wce i tak spadek wagi jest BARDZO szybki, wi─Öc nie ma sensu eksperymentowa─ç ze zdrowiem i pr├│bowa─ç to jeszcze przyspiesza─ç. Bo w sumie jeszczemi si─Ö goi i moge mie─ç zatkana dziurket─ů wydzielina, co mi si─Ö wydobywa z ranki i osadza sie na kolczyku... [link widoczny dla zalogowanych]
Pinezzka, u jakiego lekarza by┼éa┼Ť? Uspokoi┼é si─Ö troch─Ö jak znalaz┼é w necie stron─Ö jak wygl─ůda oryginalna LiDa. I po co! ?? Ja jestem za wszyscy faceci po sutanny NIe wiem czy mnie sie nie uda┼éo czy po prostu wymagam za taka cen─Ö czego┼Ť innego- ale moja ocena jest mocno na NIE do genewa< a jaka jest r├│znica w kosztach tego ca┼éego Bromergonu i Norprolac- u, ja mia┼éam robione p├│┼é roku temu badania hormonalne i poziom prolaktyny mia┼éam- 33,41 ng/ml, a progesteron w 21 dniu wyszed┼é mi 1,4ng/ml, moja lekarka zapisa┼éa mi tylko Duphaston od 16-25 dnia cyklu, ale w zesz┼éym tygodniu zn├│w robi┼éam poziom prolaktyny i si─Ö prawie nie zmieni┼é jest 33,65 ng/ml, podejrzewam ze b─Öd─Ö musia┼éa brac jakie┼Ť leki na obnizenie prolaktyny, bo od d┼éuzszego czasu staramy sie z m─Ö┼╝em o dziecko i nic nam z tego nie wychodzi, ja jestem w stanie p┼éacic nawet wiecej za tabletki byle by tylko mia┼éy jak najmniej skutk├│w ubocznych, niestety o Bromergonie w moim ┼Ťrodowisku nie ma dobrych opinii, ile kosztuje ten Norprolac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
O ile się nie myle to były kilojule.
M├│j problem polega na tym, ┼╝e gdy robie sobie lewatywy, np.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 19:13, 22 Mar 2014    Temat postu: dzis wazylam sie rano- no i jest 50 kg ;D ale w ci─ůgu dnia

wiesz co, to nie mam poj─Öcia co Ci poradzi─ç, przejd┼║ si─Ö mo┼╝e do jakiego┼Ť studia piercingu albo kosmetyczki(najlepiej tam gdzie go robila┼Ť) i zapytaj [link widoczny dla zalogowanych] wyrzucisz 15 zl w cs co w sumie sie do niczego nie przyda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale napewno wieczorkiem uda mi sie troche
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

5 min. [link widoczny dla zalogowanych] panowie luzu nie sprzedajemy, regularnego 4 packa nie sprzedajemy idzie tylko 4 pack taniej.

5875659 lub prosze o kontakt inne dziewczyny ktore mialy robione piersi u tego doktora witam dziewczyny wsiadajac kiedys w nocy do pociagu, zapytalam czy moge usiasc blisko panstwa (takich starszych ludzi) bo mi bedzie razniej, a oni stwierdzili, ze wysiadaja na drugim przystanku i chlopak sie wyrwal, ze on mnie bedzie pilnowal i taka smieszna sytuacja, ale przegadalismy cala droge i poniewaz wtedy ani ja ani on nie byl wolny, to sie pozegnalismy i koniec piesni. i marz─Ö ┼╝eby kiedy┼Ť zobaczy─ç 5 z przodu!!!!!! aktorki maja gdzies zdanie ludzi takich, jak forumowicze- wierzcie mi albo nie [link widoczny dla zalogowanych]
Anny Zajdel (w Warszawie, ul. Ale ju┼╝ na szcz─Ö┼Ťcie nie jestem. Koszty oczyszczania Twarzy w Warszawie siakus91 - mowiac chodzenie, mialem na mysli chodzenie bez kul... Usta masowa┼éam kostkami lodu, tak mi polecila Pani doktor i nie mialam siniaczk├│w. przeczyta┼éam wszy┼Ťciutkie wpisy na tym forum i jestem po ogromnym wra┼╝eniem! R├│wnie┼╝ sko┼äczy┼éam kurs wiza┼╝u u nich.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e sprz─ůta w domu...
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie...!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale my┼Ťl─Ö ┼╝e sama o tym wiesz!!!) My┼Ťl─Ö, ┼╝e dla organizmu w tym momencie znika r├│znica temperatur!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 19:54, 22 Mar 2014    Temat postu: A KR─śGLICKA DLACZEGO?

A co tam u fatalnego zauroczenia os├│bki z czarnym nickiem 6 lat no to nie┼║le , chyba jeste┼Ť tu najstarsza starzem [link widoczny dla zalogowanych] Na innych formach ktos mi powiedzial ze jest tam drogo. Nie dlatego bynajmniej ┼╝e mi si─Ö nie podobaj─ů, ale dlatego ┼╝e:
nie trzymałam sie tego, bowiem moje przygotowanie trwało nawet ie tydzień,a pare dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
in .
rozumiem, ze na poczatku czlowiek chwyta sie wszystkiego by przezyc (ja tez mam za soba bycie opiekunka, roznoszenie ulotek) jednak z czasem mozna sprobowac podniesc swoje kwalifikacje i rozjerzec sie za czyms lepszym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie te┼╝ jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!!

Jak zakonczylam z nim zwiazek, bo bylam w jakiejs ciezkiej depresji, to ja uwazam, ze lepiej w miare naturalnie ten kontakt rozwijac, market, kosciol, biblioteka, staw, to sa tak samo dobre miejsca, bo to w sumie nie chodzi o miejsca, tylko czlowieka otwartosc do drugiego. [link widoczny dla zalogowanych] mam nadziej─Ö,┼╝e to jednak troch─Ö wam pomo┼╝e,

poszukuj─Ö gabinet├│w kosmetycznych w Bielsku Bia┼éej lub okolicy wykonuj─ůcych zabiegi fotoodm┼éadzania. Wystarczy,ze bedziesz jadla mniej. Ty, skoro boisz si─Ö paj─ůk├│w, to czemu nie boisz si─Ö spider-mana? bulimii?? Jejku dziewczyny ja mam obecnie podobn─ů sytuacje. [link widoczny dla zalogowanych]
,doprowaqdza to do totalnego grabienia palcow i dloni wyprostowac nie mog─Ö ,byc moze sa to chore stawy lub mi─Ö┼Ťnie ...... - zawsze jest przerwa na kawe/herbate, wiec nie odmawiaj Mo┼╝e znacie jak─ů┼Ť sprawdzon─ů firm─Ö zajmuj─ůc─ů si─Ö tego typu ofertami?? jest jej 12 mg. a jestem w miare zgrabna i atrakcyjna, a tez sama, tez zazdroszcze facetow kolezankom, zazdroscze im figury, wiedzy, pieniedzy, pracy, ale to bez sensu bo to do niczego nie prowadzi. Oj chyba b─Öd─Ö mia┼éa problem!!!!!!! Nie bojcie sie zabiegu to nic nie boli!
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli we┼║miesz na siebie odpowiedzialno┼Ť─ç za wszystko, oduczysz mnie podejmowania odpowiedzialno┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 20:50, 22 Mar 2014    Temat postu: dzieki temu mozna uniknac wielu bzdur ktorych bez liku ludzi

Bed─ů to tabletki antykoncepcyjne, kt├│re zawieraj─ů odpowiednie dawki hormon├│w i reguluj─ů cykl. [link widoczny dla zalogowanych] Co nas nie zabije to nas wzmocni! i zamiast spa─ç, to ja po nocy forum czytam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cud├│w sie nie spodziewam, bo nawet lekarz odradzal mi ten zabieg, ale ja sie uparlam mam nadzieje, ze blinza bedzie chociaz troszeczke mniejsza.
Jak wchodze na vacu to juz od 15 czuje jakbym szla zanurzona po pas w smole czy jakis gesty olej, im zwieksze cisnienie tym gorzej ('bardziej g─Östo tak jakby).
!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

mo┼╝e mi kto┼Ť przybli┼╝y─ç to on tam gra? [link widoczny dla zalogowanych] A propos tego zapalenia, to sie nazywa kieszonka dzi─ůs┼éowa

mam jeszcze jedno spostrzezenie - zauwazylyscie ze technika dentystyczna jest u nas chyba na duzo nizszym poziomie? Szukam piosenki dosyc starej gdzie na poczatku cos tak jak by sie tlucze nie wiem szklanka czy cos jesli ktos wie co to za piosenka nie pisze na maila [link widoczny dla zalogowanych] no tak w Canadzie ludzie si─Ö dopiero budz─ů do ┼╝ycia Podobno normalna sprawa.. Kasie┼äka ja mam dok┼éadnie takie odczucia jak Ty czyli otumanienie.Ale przez kilka godzin po za┼╝yciu.Potem przechodzi.Te┼╝ za┼╝ywa┼éam kiedy┼Ť Tabcin i ┼Ťmiem twierdzi─ç,┼╝e dzia┼éal mocniej.Tzn.mnie znacznie bardziej otumania┼é.Powera nie mam,a szkoda.Moje prasowanie wisi ogromn─ů stert─ů na rowerku stacjonarnym,bo chwilowo nie ─çwicz─Ö.Nie wiem czy to psychoza,ale odczuwam dziwny b├│l szyi szczeg├│lnie przy skr─Öcie.zacz─Ölo si─Ö to wczoraj.Wi─Öc szybko sobie wymy┼Ťli┼éam,┼╝e zbli┼╝a si─Ö wylew.Chyba oszalej─Ö.Ciekawe jaka jest prawda z M/L?Czy jako konkurencja dla Meridii jest tak t─Öpiona,czy naprawd─Ö szkodzi?Czekaj─ůc na odpowied┼║ za┼╝yj─Ö niestety kolejn─ů tabletk─Ö! [link widoczny dla zalogowanych]
i wiesz, ze pozniej przytyjesz... Może w trakcie zabiegu, a może już po! W poniedziałek wypis do domu. Mam loczki takie aż rurki więc na następny dzień rano jest straszny nieogar.. ch. 510065803 to jest nr do Iwonki 39-41.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak po za tym to co nagle to po diable ...szybko to si─Ö mo┼╝na tylko zesra─ç ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Odebra┼éam dzi┼Ť wyniki bety i 8753 co wskazuje na 6tydzie┼ä tylko jako┼Ť 5 mi umknol
Przeczytajcie r├│wnie┼╝ to!!!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 2:12, 23 Mar 2014    Temat postu: Szczup┼éa blondynka o nieprzeci─Ötnych zdolno┼Ťciach fryzjer

Poniewa┼╝ wa┼é paznokciowy strasznie si─Ö ┼éuszczy┼é, by┼é zainfekowany i nie m├│g┼é si─Ö zagoi─ç, zdecydowa┼éem si─Ö na wizyt─Ö u do┼Ťwiadczonego dermatologa. [link widoczny dla zalogowanych] Czy fryzjer mial racje ?
Jestem sama w domu i niestety nigdy nie byłam w takiej sytuacji.
Nie chcialam zabierac glosu w sprawie dopoki nie poznam tej Renner.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jest jeszcze tak, ┼╝e przesypiam spokojnie 7 godzin ale wida─ç jestem trudnym przypadkiem i potrzebuj─Ö wi─Öcej czasu
Trochę jestem zaskoczona bo dalej biorę bromka ćwiartkę na wieczór, lekarz kazał dalej brać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Śledze to co piszecie od poczatku kiedy powstał ten topic.
Dzi┼Ť sobota to dopiero siad┼éam przy kompie.
Tytu┼é mnie zainteresowa┼é Poza tym wiem, ┼╝e Ksi─Ö┼╝a to nie takie znowu anio┼éy i my┼Ťla┼éam, ┼╝e co┼Ť i o seksie tu b─Ödzie, a ten sex to st─ůd, ze jakie┼Ť 5-6 lat temu pewna 17-stolatka z mojej miejscowo┼Ťci by┼éa w ci─ů┼╝y z ksi─Ödzem, On gdy si─Ö dowiedzia┼é bardzoo namawia┼é j─ů ┼╝eby usun─Ö┼éa , Ona si─Ö nie zgodzi┼éa , co by┼éo dalej nie wiem, to znaczy ona wyjecha┼éa (w cia┼╝y) On jeszcze przez 3 lata by┼é u nas ksi─Ödzem, a p├│┼║niej Go gdzie┼Ť przenie┼Ťli , czy utrzymuj─ů kontakty itp....

Ale jak was si─Ö nie zaspokoi, to od razu robicie afer─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Pani kosmetyczka, sprawdzila kondycje mojej cery m.

usmiechnijsied [link widoczny dla zalogowanych] nie dopominalas sie o seks dluzszy niz 3 minuty. by┼éam u dermatologa Kami┼äska na ogrodowej ma┼éa ma znami─Ö barwnikowe ale niegro┼╝ne. Oj Blomu┼Ť, to Ci si─Ö narobi┼éo! Wszyscy muzulmanie maja obowiazek ochrony islamskich niewiast przed niewiernymi. [link widoczny dla zalogowanych]
latwo to sprawdzic w liscie najlepszych przedstawicieli handlowych... Moja sytuacja jest taka, ze mam nad┼╝erk─Ö ktura by┼éa najpierw leczona globu┼ékami Betadine (┼╝adne problemy) potem zosta┼éa przypalana kwasem na S nie pami─Ötam nz. A mo┼╝e jest kto┼Ť z refluksem, komu g┼éod├│wka pomog┼éa? Rozmawialam, z diabetykiem, neurologiem ( skorzystalam z tego ze bylam na seminarium medycznym) - podczas postu organizm wytwarza jak─ů┼Ť substancje, kt├│ra jest toksyczna- zakwsza ona ogranizm ┼╝eby niszczy─ç bakterie i wirusy, dzi─Öki temu utrzymuje go przy ┼╝yciu, Po prostu kpina! ja jestem po zabiegu 5 tygodni i tez zlapalam depresje ciekawe czy to minie . 4-6 godzin ─çwiczysz to warto┼Ť─ç 2860kcal mo┼╝e by─ç w okolicy Twojego dziennego zapotrzebowania.
Prosze bardzo i powodzenia http://www.dobradieta.pl/forum/index.php
acha i ile dni sie jest w szpitalu?
nic!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
* Mariah Carey - Without You


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Lord Quack
Lord Quack



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 503
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 2:50, 23 Mar 2014    Temat postu: Robi─Ö wi─Öc co mog─Ö, aby chor├│bsko przegna─ç.

No i ┼╝e Ksi─ůdz ma wiele kobiet - kochanek (mam nadziej─Ö, ┼╝e nie Tomek I potwierdza si─Ö to o czym cz─Östo wspomina┼éy┼Ťmy, ┼╝e niekt├│rzy maj─ů kochanki, chc─ů mie─ç dzieci , ale NIGDY (nawet dla nich) nie wyst─ůpi─ů !!!!!Smutne. [link widoczny dla zalogowanych] Na g┼é├│d pomaga wypicie kilku ┼éy┼╝ek bardzo zimnej wody.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, ja biore gynalgin, no i ok wylecze sie bo znow mam stan zapalny ale chyba moj chlopak tez cos powinien wziac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam studio Babicz na borsuczej - cho─ç cholernie drogo, ale mo┼╝na zadzwoni─ç dodadz─ů do bazy i b─Ödzie si─Ö kr├│likiem,cho─ç by┼éam tak, moje znajome i super ┼Ťci─Öte! [link widoczny dla zalogowanych] dobrego wieczoru wszystkim Paniom

Czy istnieje jaka┼Ť ma┼Ť─ç na dr─Ötwiej─ůce, bol─ůce d┼éonie? Zolty motylek gratulacje Czesc z tego to woda ale i tak schudlas dbajcie o siebie co dzienie !!! Internet wszystko przyjmie. lol [link widoczny dla zalogowanych]
z g├│ry wszystkim dzi─Ökuj─Ö za po┼Ťwi─Öcony czas na czytaniu mojej pro┼Ťby :*:*:* Mi┼éego dnia ┼╝ycz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] ocy-piaskowania-zebow.html puszyta to byla przez niemal 2 lata Edyta Gorniak - no, w porownaniu do siebie samej sprzed ciazy Chcia┼éam si─Ö natomiast poradzi─ç tych kt├│rzy mieli jakies podobne do┼Ťwiadczenia. W┼éasnie wr├│ci┼éam z Madro (ryneczek) ze ┼Ťliczn─ů koszulk─ů (15 z┼é, szok normalnie). Przyk┼éad├│w zatem mo┼╝na MNO┼╗Y─ć I MNO┼╗Y─ć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aagaa zgadzam sie z toba w 100%
[link widoczny dla zalogowanych]
A to cos do przeczytania zaczerpniete z netu:
teraz minęło 3 lata - byłam na usg - czysto.
[link widoczny dla zalogowanych]
no wlasie, cz sall hansen jest wydajny i ile kosztuje?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kaczogrˇd Gra Tekstowa Strona G│ˇwna -> NowoÂci na forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id╝ do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 28, 29, 30  Nastŕpny
Strona 21 z 30

Skocz do:  

Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin